skip to Main Content
+48 91 35 101 35 +48 513 238 282
REKLAMACJE

Ze względu na specyfikę Produktów, uprzejmie prosimy o sprawdzenie wizualnej poprawności Produktu przed jego montażem lub rozpoczęciem jego użytkowania, a w szczególności:

spasowanie brytów (w przypadku fototapet)
czy wzór na brytach współgra tworząc kontynuację wzoru (w przypadku fototapet)
niezgodność kolorystyczną poszczególnych brytów (fototapety)
ze względu na różnice, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów, a technologie druku, porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie
poprawność rozmiaru
czy materiał jest prawidłowy
czy wydruk nie posiada uszkodzeń mechanicznych
czy kolor obudowy i tuszu są prawidłowe tak jak w zamówieniu (w przypadku pieczątki)
czy ilość i  kolejność stron jest prawidłowa (przy ulotkach i katalogach).

Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.

Aby zgłosić reklamację, należy wypełnić formularz reklamacyjny, dostępny TUTAJ i wysłać go na adres e-mail: biuro@printdream.pl
lub pisemnie na adres:

Printdream Sp. z o.o.
ul. Południowa 11
71-001 Szczecin

Będziemy wdzięczni jeśli podadzą nam Państwo jak najwięcej informacji oraz dokumentację fotograficzną. To znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacyjny. Dołożymy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny przebiegł jak najszybciej, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Drukarni Internetowej Printdream.pl, dostępnym TUTAJ

Back To Top